سامسونگ در کنار گلکسی S24 از گلکسی رینگ رونمایی می نماید

به گزارش مجله پزشکی، طی ماه های گذشته گزارش های مختلفی در خصوص حلقه هوشمند سامسونگ موسوم به گلکسی رینگ منتشر شده است. با وجود اینکه در این گزارش ها اشاره چندانی به تاریخ معرفی این محصول نشده، ولی حالا یکی از افشاگران مشهور اعلام نموده که سامسونگ میخواهد در ماه ژانویه 2024 (دی یا بهمن سال جاری)، در کنار گوشی های سری گلکسی S24 از گلکسی رینگ هم رونمایی کند.

سامسونگ در کنار گلکسی S24 از گلکسی رینگ رونمایی می نماید

این افشاگر که با نام کاربری Ice Universe در شبکه های اجتماعی فعالیت دارد، مدعی شده که مدیران سامسونگ نسبت به موفقیت این محصول به شدت امیدوار هستند و می خواهند این حلقه هوشمند را در مرکز توجه رویداد رونمایی از گوشی های S24 قرار دهند. با وجود اینکه در دو سال گذشته رویداد رونمایی از گوشی های سری S22 و S23 در ماه فوریه برگزار شده، اما ظاهرا سال جاری سامسونگ میخواهد این گوشی ها را حدود یک ماه زودتر رونمایی کند. با توجه به اینکه گزارش های دارای جزئیات زیادی در خصوص این گوشی ها منتشر شده، معرفی زودتر از انتظار این گوشی ها بعید به نظر نمی رسد.

گلکسی رینگ؛ یک محصول خاص و مجذوب کننده

با وجود اینکه بر اساس گزارش ها سامسونگ برای فراوری انبوه گلکسی رینگ آمادگی کامل دارد، اما واقعیت این است که برای عرضه حلقه هوشمند باید مجوزهای متعددی از سازمان های مختلف دریافت گردد و این روند زمان بر است. این حلقه مانند دیگر حلقه های هوشمند موجود در بازار، تا حد زیادی می تواند کار یک ساعت هوشمند را برای آنالیز شرایط سلامتی کاربر انجام دهد. بنابراین مثلا کاربرانی که به امکانات سلامتی ساعت های هوشمند علاقه دارند ولی نمی خواهند از دیگر امکانات ساعت ها بهره ببرند، احتمالا به سراغ چنین حلقه ای می روند.

روی هم رفته تمام شواهد از امید زیاد مدیران سامسونگ نسبت به موفقیت گلکسی رینگ خبر می دهند و باید ببینیم آیا این محصول مورد توجه گسترده کاربران قرار می گیرد یا نه.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 شهریور 1402 بروزرسانی: 21 شهریور 1402 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1701

به "سامسونگ در کنار گلکسی S24 از گلکسی رینگ رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ در کنار گلکسی S24 از گلکسی رینگ رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید